ימי ספא מושלמים בתל אביב

ימי ספא מושלמים בתל אביב

כאשר מדברים על מלונות יוקרה בתל אביב, אחד מהשמות הבולטים הוא מלון קרלטון הזוכה באופן עקבי לדירוג של 4.5 כוכבים בממוצע מלקוחות ב-Trip Advisor. מלון קרלטון הממוקם במרחק מטרים ספורים מהטיילת וחוף הים ובמרחק של קילומטר אחד מנמל תל אביב, משלב בתוכו מגוון רחב של מתקני מלון מפנקים ויוקרתיים, וביניהם: חדר כושר מודרני ומאובזר, מסעדות בוטיק, בריכה על הגג עם נוף פנוראמי לים התיכון, מתחם ספא מפואר ויוקרתי ומתקני מלון נוספים המבססים את מעמדו של המלון כאחד ממלונות היוקרה של תל אביב.

חווית ספא בתל אביב מול הים

תל אביב, אחת מהערים הגדולות בישראל וללא ספק התוססת ביניהן בכל תחומי החיים, מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לחופשה חלומית ומפנקת, כאשר המגוון האינסופי של מוקדי התרבות, הפנאי והבילוי בכל רחבי העיר,  מאפשרים לכם להתאים את סוג החופשה לכל אחד מתחומי העניין הקרובים לליבכם. אם גם אתם חולמים על חופשת ספא מפנקת המשלבת בתוכה פינוק ויוקרה בכל רגע נתון, מלון קרלטון הוא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. בחירה אשר תאפשר לכם ליהנות גם מסוויטות אירוח יוקרתיות, גם ממתקני נופש ואירוח ברמה הגבוהה ביותר וגם ממתחם ספא מפואר המשלב בין מתקני ספא מפנקים לטיפולי ספא מעוררי חושים לגוף ולנפש, כאשר הלוקיישן המנצח של מלון קרלטון, מלון יוקרה בתל אביב מול הים, מאפשר לכם מחוויית ספא בתל אביב מול הים.

חופשות ספא מושלמות

ימי פינוק ב- קרלטון, מלון ספא בתל אביב, מיועדים ומותאמים לכל אחד ואחת מביניכם בכל מסגרת נופש אפשרית, החל מחופשות משפחתיות בתל אביב, דרך נופש רומנטי וזוגי בעיר ללא הפסקה ועד לנופש מאורגן לעובדי החברה/הארגון או בית העסק. לרשותכם, מגוון רחב של חבילות אירוח מפנקות על בסיס לינה וארוחות בוקר במסגרתן תוכלו ליהנות מכל מתקני המלון ולאפשר לעצמכם את חווית ספא מעוררת חושים. מתחם הספא של מלון קרלטון, מלון בתל אביב על הים, משלב בתוכו מספר חדרי טיפול מעוצבים ומודרניים המאפשרים לכם להתנתק למספר שעות מכל שגרת החיים והיומיום.

יש לכם את כל הסיבות הנכונות לחופשת ספא בתל אביב

מתחמי ספא ומלונות ספא אומנם ממתינים לכם בכל רחבי הארץ, אך רק בתל אביב תוכלו ליהנות מחופשת ספא שיש בה הכול: גם רצועת חוף מהפנטת, גם חיי לילה תוססים, גם מוקדי תרבות ואומנות המותאמים לכל סגנון בילוי המועדף עליכם וגם אווירה דינמית וצעירה. הבחירה בתל אביב כיעד החופשה הבאה שלכם, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בילוי ופנאי אותן ניתן לשלב כחלק בלתי נפרד מהחופשה, ואת זה לא תוכלו למצוא בערים תיירותיות אחרות בישראל. הקצב הדינמי של העיר מצד אחד ורצועת החוף הפסטורלית מצד שני, יאפשרו לכם ליהנות מכל מה שיש לעיר ללא הפסקה להציע לכם, וכל זאת בהתאמה מלאה לאופי החופשה עליה אתם חולמים: אם אתם שוחרי תרבות ואומנות, תוכלו לבקר בעשרות מרכזי התרבות, האומנות והגלריות הפזורות ברחבי העיר, אם אתם חובבי ארכיטקטורה, תוכלו לצאת לסיור רגלי בשכונות בהן מצויים עשרות מבנים שזכו לשימור, אם אתם חובבי קולינאריה ושווקים, תוכלו ליהנות מההיצע הכי גדול ומרשים בישראל של מסעדות שף ושווקים צבעוניים, וכמובן, אם אתם אוהבים את חיי הלילה התוססים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בילוי אל תוך הלילה. את הסיורים בעיר לאורך היום או הבילויים בלילה, תוכלו להתחיל במתחם הספא של מלון קרלטון, מלון ליד הים, וליהנות ממגוון רחב של טיפולי ספא מרגיעים ומפנקים לגוף ולנפש. לאחר טיפולי הספא, תוכלו להתענג ממגוון רחב של מעדני בריאות הממתינים לכם בבר הבריאות הפועל במתחם חדר הכושר המאובזר ומתחם הספא של המלון. כמו כן, תוכלו ליהנות מארוחות גורמה מפנקות באחת משלוש המסעדות של המלון, לקפוץ לבריכה הממוקמת בקומה ה-15 של המלון, להתפנק בקוקטייל אלכוהולי משובח בבר המלון או להתאמן בחדר הכושר המאובזר של המלון...וכל זאת במסגרת חופשת ספא מפנקת במלון היוקרה הכי נחשב בעיר.

קרלטון - יוקרה של  מלון ספא בתל אביב

אם כבר חופשה בבית מלון על הים בתל אביב, אנו ממליצים לכם ללכת על הטוב ביותר ולא להתפשר בדרך... במלון קרלטון, תוכלו למצוא את כל האלמנטים הקטנים והגדולים ההופכים כל חופשה תל אביבית לנופש הכי מפנק שיש. זה מתחיל בחדרי האירוח היוקרתיים, ממשיך במתקני המלון המפנקים וממשיך בכל רגע נתון בו אתם מתארחים במלון. מרגע כניסתם למתחם הספא היוקרתי והמפואר של המלון, גם אתם תבינו שבחרתם נכון... למידע נוסף על חבילות האירוח והספא הממתינות לכם במלון קרלטון לחצו כאן, צרו איתנו קשר והבטיחו לעצמכם את החופשה הכי מפנקת בתל אביב על הים...
CONTACT US