חופשה בתל אביב - בואו לראות את מה שיפה בעיר

חופשה בתל אביב - בואו לראות את מה שיפה בעיר

רצועת חוף מהפנטת ביופייה, מגוון רחב של מוקדי תרבות, אומנות ופנאי, עשרות מבנים בארכיטקטורה ייחודית, חיי לילה תוססים ותרבות אוכל מענגת, כל אלו ועוד הופכים את תל אביב, בירת חיי התרבות, הפנאי, הלילה והקולינאריה של ישראל לאחד מיעדי תיירות הפנים הפופולאריים ביותר במדינה. אם גם אתם מתכננים חופשה בישראל בזמן הקרוב ומחפשים אחר מלון יוקרה בתל אביב, זה הזמן להכיר את כל מה שטוב ויפה ברחבי העיר ללא הפסקה...

קו חוף באורך 8 קילומטר

נופש בתל אביב לא יכול להיות מושלם ללא ביקור באחד מהחופים החוליים והציוריים המתפרשים לאורך קו חוף של תל אביב - יפו, מנמל יפו ההיסטורי, דרך חוף עלמה בדרום העיר ועד לחוף מציצים בצפון. בכל אחד מחופי הרחצה של העיר, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי חוף ומוקדי בילוי השוכנים מטרים ספורים מגלי האוקיינוס, ולצד כל אלו, שקיעות זוהרות השוטפות את רצועת החוף והטיילת הצמודה בצבעים מרגיעים בכל ערב מחדש...והכי חשוב, בצמוד לכל חוף ממתין לכם מלון בתל אביב על הים.

ארכיטקטורה ייחודית שהיא גם אתר מורשת עולמית של אונסקו

ברחבי "העיר הלבנה" מצויים יותר מ-1000 מבנים שכל אחד מהם מהווה אתר מורשת עולמית של אונסקו, וכל זאת הודות לארכיטקטורה ייחודית הידועה בשם הנפוץ: סגנון בהאוס. סגנון אדריכלי זה היה נפוץ ברחבי העיר עוד בשנות ה-30 של המאה הקודמת והוא יושם על ידי אדריכלים יהודים – גרמנים אשר נמלטו לעיר העברית הראשונה עקב רדיפות הנאצים. חלק גדול מהמבנים זכה לאורך השנים להליך שימור מבנים וכל אחד מהווה אטרקציה תיירות בפני עצמה עבור חובבי האדריכלות, האסתטיקה והנוסטלגיה שביניכם.

עולם עשיר ומרתק של תרבות

מוזיאונים, תיאטראות, בית אופרה ועשרות גלריות לאמנות הם רק חלק מהפסיפס התרבותי המרכיב העיר. ברחבי העיר פועלים עשרות מרכזי תרבות ואומנות שבכל אחד מהם תוכלו למצוא את האמנים המובילים בז'אנר המועדף עליכם ביותר, בין אם מדובר בהצגות הכי טובות בעיר ובין אם מדובר במופעי מוסיקה על כל סגנונותיה, מופעי סטנד אפ ועוד. את הפסיפס התרבותי של העיר מרכיבים גם אמני הרחוב המופיעים בסמטאותיה של העיר וזאת לצד מיצגי אמנות רחוב הממתינים לכם ברחובותיה המרכזיים של העיר, וכל זאת לצד פסטיבלים ואירועי תרבות ואומנות מובילים.

סצנת חיי לילה שכל המדינה מדברת עליה

מיום היווסדה בשנת 1909 ועד היום, תל אביב היא מוקד עלייה לרגל לעשרות אלפי בליינים הפוקדים את כל מקומות הבילוי הכי שווים בסצנת חיי הלילה התל אביבית. בכל רחבי העיר, תוכלו למצוא היצע עשיר ומגוון של ברים שכונתיים לצד מועדוני ענק, פאבים אקסקלוסיביים ומתחמי אירוח בהן מתקיימות מדי לילה מסיבות, השקות, תצוגות אופנה וכדומה. סצנת חיי הלילה הפכה עם השנים לשם דבר גם מסביב לעולם ובכל אחד ממתחמי הבילוי בעיר תוכלו למצוא עשרות תיירים שנהנים מכל רגע בחופשה הכי מגניבה שהייתה להם בארץ ובכלל...ו

מתחמי ספא מפוארים

בצד המפנק של חופשה בתל אביב, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מתחמי ספא בהם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולי ספא לגוף ולנפש ומהיצע עשיר של מתקני ספא מפנקים במיוחד. כמו כן, עומדת לרשותכם האפשרות לחופשת מלון ספא בתל אביב יוקרתית במסגרת אירוח במלון ספא יוקרתי הממוקם מטרים ספורים מחופי הרחצה המרהיבים של תל אביב. מלון ליד הים מאפשר לכם ליהנות בין היתר ממתחם ספא מפנק ובריכת שחייה המשקיפה לים התיכון.

קולינאריה במיטבה

תל אביב היא גם בירת הקולינאריה של ישראל, וככזאת, היא מאכלסת בשטחה את מיטב מסעדות השף המובילות במדינה. לצד אלו, ממתינה לכם גם חווית אוכל הרחוב של העיר המשלבת בתוכה מגוון רחב של מסעדות חומוס, מסעדות המתמחות באוכל ביתי, וכמובן, דוכני בורקס, שווארמה ופלאפל...כי אי אפשר בלי המאכל הלאומי. תרבות האוכל של תל אביב משלבת בתוכה מאכלי עדות ומטבחים מסביב לעולם וזאת לצד מאות בתי קפה ודוכני קפה הפזורים בכל רחבי העיר שבכל אחד מהם תוכלו ליהנות מתפריטי אוכל טרדניים במיוחד.

אתרי חובה לנופשים בתל אביב

אם גם אתם מגיעים לנופש בן מספר ימים בעיר הגדולה, ישנם לא מעט אתרים ומקומות שהם בגדר אתרי חובה בעיר, וביניהם: מתחם נווה צדק, שדרות רוטשילד, דיזינגוף סנטר, מתחם הנמל, שוק הכרמל ופארק גני יהושע בו ממוקמים גם האטרקציות המלהיבות לכל בני המשפחה דוגמת ה-לונה פארק והמימדיון.

הבירה הגאה של המזרח התיכון

בין שלל התארים של העיר ללא הפסקה, תל אביב נחשבת גם לעיר הגאה של המדינה ושל המזרח התיכון בכללותו. ברחבי העיר פועלים לאורך כל ימות השנה מקומות בילוי המיועדים לקהילה הגאה, וזאת לצד קיומם של אירועי ענק במסגרת פסטיבל הגאווה המתקיים בעיר במהלך השבוע השני של חודש יוני מדי שנה, במסגרתו מתקיים גם מצעד הגאווה המפורסם והגדול ביותר בהיקפו בכל המזרח התיכון.
CONTACT US